Saturday, July 7, 2012

En uppfylld önskan

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Jag var på sommarlovet mellan femman och sexan. Jag var utomlands... nånstans, men kommer inte ihåg vart.
 
2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Militären. Skulle strax bli US, eller hade nyss blivit, och väntade på min utbildning i Keuruu.


3) FEM SNACKS DU GILLAR? 
Chicken wings
Hemlagad pätkis-kaka
Cashew- nötter
sourcream&onion chips
nektariner


4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Pioneerien taistelulaulu, verserna 1 och 2
Iron Maiden - Revelations
The Beatles - Yesterday

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:
Köpa en-rummare, och hyra ut dem.
Sätta pengar på aktier, antagligen via Seligson&co
Köpa en ny dator, möjligen en Mac
Betala bort min telefon
Åka på kryssning

6) FEM DÅLIGA VANOR?  
Jag lämnar saker framme, speciellt mat. T.ex nyvispad grädde.
Jag läser över 30st serier på nätet... men jag gör det regelbundet
Mitt skrivbord vill inte hållas i ordning
Jag använder sällan sockor hemma
Jag gillar att mysa i sängen på morgonen.

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA
Jag gillar att mysa i sängen på morgonen
Mysa i sängen på kvällen
Läsa böcker.... i sängen
Dansa
Massera människor

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I:
Ställa upp i kyrkovalen
Gå i borg för någon jag inte känner väl
Ta snabblån
Raka mitt brösthår
Ta ansiktstatuering

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
Nokia N9
Ugnen
Vi har en 150cm lång dyna... den är skoj
TI-86
Higgs-bosonen

10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DENNA UNDRSÖKNING:
Emzi... men hon hann redan göra den
Stephanie
Hank Green... men... han förstår väl inte svenska?
Frida
Epic LLoyd... Man får ju hoppas :)

No comments:

Post a Comment